2016. október 28., péntek

Szólánc 3. forduló - Koponya



Sziasztok!
Itt a Helie által indított Szólánc kihívás harmadik fordulója. A téma a koponya lett, amit a forduló házigazdája, Myrkky adott meg. Első pillanatban, mikor megláttam a témát, azt gondoltam, jujj, ez aztán téma, aztán azt mondtam magamban, "Vágjunk bele!". :D





Nos, nem akartam igazi, élethű, ijesztő koponyát alkotni, de nem tudtam, mégis mit kellene akkor... Aztán a halloweeni manihoz való kutatásom során szembejött velem a fenti kép, ami végül is inspirálta a mai manimat. Igaz, a körmeimen nem egészen ilyenek lettek a koponyák, de szerintem attól még egész jó lett(még anyunak is tetszett). :)




Kivételesen a bal kezemen is jól sikerült a minta(talán mert olyan kis egyszerű volt). :)



Alap színnek a kisujjamon és a hüvelykujjamon a Helie-től kapott Sally Hansen-es "cukor" lakkot használtam, a többi ujjamon fehér Moyra lakkot(amit szintén Húgi adott). :)
Az arcocskákat a Miss Sporty feketével és az Essence Tattoo Liner-rel készítettem el, valamint a fogakat Lora fehér pontozó lakkal csináltam. A középső ujjamon egy cuki rózsaszín masnit is kapott a koponya, mint ahogy az inspirációs képen is van.


A kisujjamra és a hüvelykujjamra néhány narancssárga csíkot húztam mintának, mert nélkülük kicsit snassz volt. :) Végül matt fedőlakk került a körmeimre, így teljes lett az összkép.

Felhasznált lakkok:
AVON Nail Experts Prime
Sally Hansen Sugar Coat 200 Sugar Fix
Moyra 03
Miss Sporty Gel Shine fekete
Lora fehér pontozó
AVON Colortrend Bubblegum
AVON Gel Finish Orange Crush
Lovely Matte Top Coat


Nektek hogy tetszik? Nézzétek meg a többiek maniját is! :)



7 megjegyzés: