2016. október 17., hétfő

Őszi kihívás - Őszi átmenet



Sziasztok!
Ma ismét az őszi kihívásra készült manit hoztam, aminek ebben a fordulóban őszi átmenet volt a témája. A kihívás Noémi kezdeményezése volt, aminek mostani fordulójába is élvezettel vágtam bele. :) Bevallom őszintén, először világosabb színekben gondolkoztam, de amikor kézhez kaptam az októberi AVON rendelésem, egyszerűen egész más lett belőle.

Alapszínnek nem mást használtam, mint az AVON Perfect Reds Tweed-jét, ami eszméletlenül gyönyörű. *.* Két rétegben tökéletesen fed.



Erre került szivaccsal egy kis AVON Perfect Reds Cherry Jubilee, AVON Speed Dry Red Red és AVON Gel Finish Orange Crush. Nos, nem számítottam rá, hogy ennyire sötét lesz, de sebaj, gondoltam, rányomdázok, Hátha jobb lesz az összhatás... Ehhez az Essence Love is in the Air lakkomat használtam, valamint a Moyra Labyrinth lemezt. Háát, nekem cseppet még mindig hideglelős volt, de szép lett. :D 






Az utolsó képet a lámpa alatt készítettem, így egy kicsit máshogy néz ki :)

Szerintetek milyen? Nézzétek meg a többiek manijait is :) 



4 megjegyzés:

  1. NAgyon jó lett, kicsit "vérfagyaszóan sötét" de jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, mint említettem, kicsit "hideglelős" :D

      Törlés
  2. Nagyon különleges hatást kelt ez az átmenet és nyomdázott minta együtt! :)

    VálaszTörlés