2016. október 10., hétfő

Őszi kihívás - Kedvenc őszi szín


Sziasztok!
Ma jön Noémi őszi kihívásának a második fordulója, melyben a kedvenc őszi színünket kell bemutatni. Az enyém az előző Szólánc forduló után talán nem lesz meglepetés. ;) Bemutatom hát a jelenlegi kedvencem, az AVON Speed Dry Red Red-et, ami nagyon szép piros szín. :)




Minden körmömön a Red Red az alapszín, ami két rétegben nagyon szépen fed. A kisujjamon és a hüvelyk ujjamon viszont kipróbáltam a Helie-től szülinapomra utólag megkapott lakkcsomag(Köszi érte, nadon szerizlek! :* ) egyik darabját, az Essence Light Reflection (Soap Bubble Effect) 28 Magic play of light nevezetűt kentem fel. Ez egy különleges fedőlakk, hol lilás, hol sárgás beütésű... :)




Kivételesen pár kövecskét is helyeztem a hüvelykujjamra, nem tudom, miért, mert amúgy nem szoktam, de most úgy odapasszolt...legalábbis szerintem. :)





A többi körmömre a Moyra Ornaments lemezről nyomdáztam Miss Sporty feketével(5344) és a sárga Essence lakkommal, ami a faleveleknél az alapszín volt(38 Love is in the air).
Mindkét kezemre elkészítettem, bár a balon most eléggé katasztrofálisan sikeredett, de sebaj, akkor is hordani fogom! :D
(A képek nagy része most a szobámban készült, mivel oda kényszerültem visszavonulni lakkozni...)

Szerintetek milyen? Nektek van kedvenc őszi színetek? Nézzétek meg a többiek kedvenceit is! :)



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Fekete és sárga? :O egyáltalán nem látszik, legalábbis nekem..:)

    VálaszTörlés
  2. Bezony! Sikerült egész jól eltakarni a feketével a sárgát, így kicsit érdekes színe lett a mintának, de szerintem jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akarom mondani, a feketét szépen fedte a sárga, nem lóg ki nagyon a fekete alóla :)

      Törlés