2016. október 3., hétfő

Őszi kihívás - Őszi falevelek



Sziasztok!
Itt van az ősz itt van újra...Már egy hónapja... És itt van most már Noémi őszi kihívása is. :) Amint megláttam a kihívás fő témáját, rögtön jelentkeztem, hiszen a kedvenc évszakom az ősz. :)
Aztán végigolvastam, miket kell majd alkotni és egy cseppet "tányérszemeim" lettek. De sebaj, majd kitalálom, hogy csináljam meg. Elvégre azért kihívás, hogy kilépjek az én kis komfortzónámból. :D
Ma Őszi faleveles manit kell posztolni, hát akkor lássuk, nekem hogy sikerült.




Eredetileg bordós-vöröses alapra szerettem volna átmenetes nyomdázást csinálni, de hamar rájöttem, hogy az úgy nem lesz az igazi, ezért változtattam a kompozíción és a sárga lett az alap.
Erre aztán szépen tudtam nyomdázni a kétféle narancs, a vörös és egy kevés zöld felhasználásával, a Moyra Florality 02 lemezemről.
A végeredmény egész jó lett, bár még mindig nehezen csinálok egy kézzel tiszta képet, hiába a fényképező... XD





Felhasznált lakkok:
AVON Nail Experts Prime alaplakk
Essence 38 Love is in the air
Rose Nail 24 Orange
AVON Gel Finish Orange Crush
Golden Rose Matte 05
Rose Nail 23 Green Tea
AVON Gel Shine fedőlakk

Szerintem hordható. Ti mit gondoltok? Nézzétek meg a többiek Őszi faleveleit is! :)





6 megjegyzés: