2016. október 31., hétfő

Őszi kihívás - Halloween



Sziasztok!
Lassan a vége felé közeledik Noémi őszi kihívása, de előtte még itt a halloweeni forduló. :) Sok minden eszembe jutott, amit elkészíthetnék, végül aztán a munkahelyemen jött az inspiráció, amit meg is valósítottam.




 Alapszínnek a Moyra Vamp 14 lilámat használtam a mutatóujjam kivételével, arra ugyanis a Moyra 303 került. A középső ujjamtól elindulva a kisujjamig egy béklyós szellem található, a mutatóujjamra egy fekete cica buksija került, végül a hüvelykujjamra sírkövet alkottam.






A szellemet először Lora pontozós fehérrel megrajzoltam, majd Moyra 03 fehérrel töltöttem ki. Essence Tatto Liner-rel csináltam neki szemeket, illetve a golyóját is ezzel árnyaltam. A macska fejét és a sírkövet is ezzel rajzoltam meg. A macska füléhez az AVON Colortrend Bubblegum, a szemeihez az AVON Emerald City lakkot használtam. a RIP feliratot szintén a fehér pontozós lakkal kreáltam.


Nézzétek meg a többiek halloweeni maniját is! :)



6 megjegyzés: