2016. október 20., csütörtök

NOTD - Show your feet...and hands

Sziasztok!
Ma részben a Helie-től kapott Essence Show Your Feet lakkokkal hoztam bejegyzést. :) Csak úgy jött az ötlet, hogy most ne csak manikűrt, hanem pedikűrt is csináljak(noha már nem lesz idén lábmutogatós idő). Nekifogtam hát és alapnak a Princess Peach nevezetű lakkot kentem fel a lábujjaimra, majd a nagylábujjamra rányomdáztam a másik Show Your Feet lakkal, ami a Mint & cream nevet viseli.





Közben próbáltam a kezeimre is találni hasonló színű lakkot, azonban nem jártam sikerrel, így kevertem egyet, amit gyorsan fel is kentem. A jobb kezem gyűrűs ujján a köröm azért másmilyen színű, mert alatta van egy réteg AVON Art of Change Contrast Coral is, de szerintem egész jó így is az összhatás, így maradt. :)




Végezetül AVON Gel Finish Nudeitude és Purplicious használatával water marble-t csináltam a mutatóujjaimra. :D



Nektek hogy tetszik?

Tessa

1 megjegyzés: