2017. június 4., vasárnap

NOTD - Virágok



Sziasztok!
Mostanában nem sokat körmöztem, valahogy nem nagyon volt hangulatom hozzá, de igyekszem ezen változtatni, és hetente legalább egy körmös bejegyzést hozni. :) Mivel a mani-acs bejegyzések is vasárnap szoktak lenni, ezért úgy döntöttem, hogy vasárnaponként fogok körmös bejegyzést közzétenni. :)

Persze a másik blogomon is igyekszem majd rendszerezettebben írni, de az más téma, térjünk inkább rá a mai manira. :)

Tőlem kissé szokatlan módon most még a kisujjaimon is csutkára levágtam a körmeimet, de már sajnos muszáj volt. :/



A mostani manihoz Moyra Ridge Filler alaplakkot használtam, majd Moyra fehérrel felkentem egy réteget és csak ezután kentem fel rá a színes lakkot, ami ez esetben az Essence Outta space is the place volt, amiről a múltkori haul bejegyzésemben írtam is.
Az Outta space is the place-ből még a fehér lakk után is két réteget kentem biztos, ami biztos alapon, majd erre nyomdáztam az Intergalactic adventure lakkal virágmintákat a körmeimre. A mintákat a MoYou Fashionista 13 lemezről vettem. A jobb kezem középső ujjára méhecskék is kerültek, amiket matricaként csináltam meg.



A Moyra mini 106 Such a strange girl lemezen vannak ezek a cuki méhecskék, amik körvonalához az Intergalactic adventure-t, a testük kiszínezéséhez pedig a Colorama sárgámat használtam fel. Mivel nem volt most kedvem sokat szórakázni, ezért csak a képen látható két kis méhecskét csináltam meg így.
Az eredmény így is nagyon ari lett szerintem. :)
Az egészre a már jól megszokott gél hatású fedőlakk került.

Nektek hogy tetszik? Ti is szeretitek a virágos, méhecskés manikat?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése