2017. szeptember 17., vasárnap

Mani-acs - Vers inspirálta manikűr



Sziasztok!
Most egy hét csúszással jöttünk a mani-acs csapattal, ugyanis volt, aki a dátumot nézte be, volt, aki teljesen meg is feledkezett róla, de sebaj, most pótolunk. ^_^
Én már a téma megpillantásakor tudtam, melyik vers lesz a befutó, már csak a kivitelezésen kellett gondolkozni. :) Lássuk hát, mi jött össze!

Ismét furcs manikűrt alkottam, de azért elég elviselhető lett. :)
Igazából én a verset magát próbáltam megalkotni a körmeimen, több-kevesebb sikerrel(egyik kedvenc versem). :) Hogy tényleg sikerült-e, majd kiderül abból, hogy vajon kitaláljátok-e, melyik vers az, amit megcsináltam. Persze pár nap múlva fel fogom tenni a választ... :)




Alapnak a jobb hüvelyk ujjam kivételével az AVON Nudeitude lakkot használtam, az említett kivételre AVON Twiligh Blue került. Mindkét színt két-két rétegben kentem fel.
Ezután jött a minta, minden körmömre más és más... Nem mind sikerült jól, de összességében szerintem felismerhető... Könnyítésként a képek alá odaírom, melyik köröm hanyadik sora a versnek. ;)

 1. sor

 2. sor/3-4. sor
 5-6. sor/7-8. sor
 9. sor
10-11. sor/ 12-14. sor
 15-16. sor
17-20. sor

A vers utolsó négy sora(több körmöm nem lévén) lemaradt... A képek sajnos eléggé homályosak lettek, bocsi érte. (Az utolsó körmömön egy kereszt alakú fejfára van valami fekete ráakasztva. ;) És egy kéz nyúl éppen érte a sírból...)

Minden minta pontozóval készült, a hozzájuk felhasznált lakkok pedig az alábbiak:

AVON Nailwear pro+ Aqua Verve
AVON Nailwear pro+ Sea Breeze(ebből a kettőből kevertem a fű színét, az utóbbival pedig a nyárfa készült)

Mark Satin matte Leading Lady
AVON True Colour Nailwear pro+ Lemon Sugar
AVON Gel Shine Rain Washed

AVON True Colour Nailwear pro+ Perfect Reds Tweed

AVON True Colour Nailwear pro+ Vintage Boutique

AVON Gel Finish Iceberg White
AVON Gel Shine Night Vision

AVON AVON Nailwear pro+ Pastel Pink


Mit gondoltok, melyik verset alkottam meg? Nézzétek meg a többiek maniját is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése