2017. május 14., vasárnap

Friss HAUL - Múlt heti szerzemények



Sziasztok!
Ma egy haul bejegyzéssel jöttem, mivel eléggé klassz lakkokat sikerült beszereznem a múlt héten. Meg már jó régen volt ilyen bejegyzés... ;)


A Rossmannban jártam a múlt héten és hát volt pár gyönyörűség, ami mellett nem mehettem el. Először is a 'sallangot' mutatom.



Esence stencilt is vettem, csak úgy, mert gondoltam, még jól jöhet párszor.



Vettem barackos körömápoló olajat is, mert sosem árt, ha van ilyesmi a háznál. Amúgy még az illata is finom, barackos. :)




Rátérve a lakkokra, két Crystal Nails lakk is landolt a kosaramban. Jómúltkorában olvastam Mesynél, ha jól emlékszem, hogy egész jó lakkok ezek is, hát gondoltam, kipróbálom őket. Két számomra érdekesebb lakkot választottam, amiket majd sógornőm körmein is használni fogok. :)
A Tiny 4 egy lila árnyalatú lakk, tele színes pelyhekkel. Nagyon érdekes kinézete van, viszont célszerű egy réteg fehér lakkot kenni alá, ha nem akarsz négy réteget is felkenni belőle.
Az E2 inkább egy fedőlakk. Átlátszó és dugig van kisebb-nagyobb arany színű pelyhekkel. Sikkes! :)





Amiknek viszont a legjobban örültem, azok az Essence Out of Space Stories lakkok. :3 Már amikor face-en a lakkos csopiban először megláttam őket, tudtam, hogy nekem is kell ilyen lakk. :D Hát most haza is hoztam belőlük hármat. ^_^
Az Outta Space is the Place egy nagyon halvány rózsaszín lakk, zöldes shimmer-rel. Sajnos nagyon nehéz magát a shimmer-t fényképezni, pedig igazán gyönyörű. :)
Az Intergalactic Adventure multikróm lakk, hiszen hol kékes, hol lilás árnyalatú, néha pedig még a zöldes csillogás is feltűnik benne. Ez is nagyon szép és pont az utolsót hoztam el a boltból. Úgy tűnik, ez a legkapósabb... :)
A harmadik lakk, a 1000 light years away lett a legújabb kedvencem. Fekete alapon tömérdek kisebb-nagyobb holo pelyhekkel megpakolt lakkról van szó, ami egy igazi üvegbe zárt galaxis. :) Már a polcon is nagyon megtetszett ez a lakk, aztán mikor először felkentem, teljesen beleszerelmesedtem. *.*

Hát ennyi lett volna a mostani haul bejegyzés. Ti miket szereztetek mostanában? Nektek is bejött az Essence Out of Space Stories kollekció?

Puszi:

Tessa

2 megjegyzés:

  1. Én is hármat vettem meg ezekből az Essence lakkokból. :D Ezt a világost én is, meg a rózsszínt és az ezüstöt. Utóbbi kicsit csalódás, mert sokréteges....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Outta space is the place-t már sógornőmnek is felkentem a múltkor, mikor elmentem hozzájuk. :)
      Engem a rózsaszín nem fogott meg, de a szürkével én is szemeztem. Ezek szerint lehet jobb, hogy inkább az Intergalactic adventure-t választottam. :D

      Törlés