2017. április 24., hétfő

NOTD - Matricás mani a Könyvfesztiválra



Sziasztok!
Igen, jól olvastátok, a Könyvfesztivál alkalmából készítettem ezt a mostani manit. Izgatottan vártam, hogy Helie és én ott legyünk, ezért is használtam pont ezt a matricát, hiszen ezen van egy kis szöveg is. :) Ezzel a bejegyzéssel egy időben a másik blogomra is posztoltam.

No de lássuk is a manit:



Most teljes matricát raktam minden körmömre, ami eszméletlenül pepecses volt a picike körmeimre szabás miatt, viszont a végeredmény csuda jó lett. :)



Igaz, a jobb kezem középső ujján elrontottam, de még így is klassz volt az összhatás. :)
A vizes matrica a Moyra 18-as számúja volt. Párizs, virágok, lepkék, mi kell még? :)
A képek nem lettek a legjobbak, de mentségemre szóljon, hogy utazás közben csináltam őket, a buszon. :)
Nekem tényleg nagyon bejött ez a mani, azt hiszem, mostanában fogok még hasonló, teljes matricás manikat csinálni. :)




Ez  most nem lett hosszú bejegyzés, de azért remélem, hogy maga a mani tetszik nektek is. :) Ti is szeretitek a matricákat? Szoktatok hasonló manikat készíteni?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése