2017. január 1., vasárnap

Mani-acs - Csillogás



BÚÉK!
Bizony-bizony, újra mani-acs bejegyzéssel jöttem/jöttünk, rögtön ezzel kezdjük az évet. :) A szilveszterre és újévre való tekintettel a mostani témánk a csillogás lett. :) Ezt én most nem is bonyolítottam túl, egy egyszerű, de mutatós manit készítettem. :)
Ehhez persze hozzátartozik az is, hogy december elején rendeltem Moyra-s legyező margarétát és a "felső polcos" lakkjaimat szépen sorban felkenegettem rájuk. Aztán a Sally Hansen Cherry on Top-ja úgy megtetszett, hogy úgy döntöttem, ezzel fogok most manit csinálni.



Már csak az alapot kellett kitalálni. Végül egy rózsaszín lakk lett(anyum hathatós segítségével) kiválasztva a feladatra, pontosabban az AVON Colortrend Bubblegum. Erre kentem egy réteggel a már fentebb említett Cherry on Top-ból. :) A Cherry on Top-pal egy kicsit meg kellett szenvedni, ugyanis a lakk elég híg, így szöknek a nagy pelyhek...
Viszont miközben készült, már tudtam is, hogy mit fogok felvenni hozzá. Amint kész lett a mani már öltözködtem is, és mentem...dolgozni. XD Bizony, a Szilvesztert bent töltöttem melóba. A hangulat viszont még úgy is jó volt, hogy csupán alkoholmentes pezsgőt ihattunk. :) A körmöm pedig tényleg olyan szilveszteri, újévi lett. :)

Sajnos most csak ezt az egy képet sikerült nagy nehézségek árán feltölteni, ugyanis a gépem vacakol. :/

Nézzétek meg a többiek csillogós manijait is! :)


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Én is imádom az ilyen csillámos lakkokat. Boldog új évet neked!

    VálaszTörlés
  2. én is valami hasonló lakkot akartam használni, de nincs nagyon glitteres lakkom, utálom lemosni, olyan macerás vele dolgozni :D jó kis mani lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én is félek előre a lemosástól, de a kinézet kárpótol a nehézségekért ^^

      Törlés
  3. Nagyon szuper lett :) Tök jól mutat a rózsaszín alapon a csillámos topper.

    VálaszTörlés