2017. június 10., szombat

Nyári Disney kihívás - Dumbó



Sziasztok!
Eljött a nagy nyári Disney kihívás első fordulója, a témánk pedig a Dumbó. :) Nagyon aranyos mese, nagyon szerettem kicsi koromban. Ezért is akartam mindenképpen beletenni a kihívásba. :)

Egyik kedvenc jelenetem a meséből, amikor Dumbóék véletlen betintáznak(pia kerül Dumbó vizes dézsájába) és jönnek a rózsaszín elefántok. :D (Magyarul nem találtam hirtelen vidit a jelenetről, ezért az angol verziót raktam be...)
Mi mást is alkothattam volna meg, ha nem ezt a jelenetet. :)



Ehhez a manihoz sikeresen ki is tudtam próbálni a nemrégiben beszerzett Moyrás nail designer padomat. Ezen alkottam meg ugyanis a rózsaszín elefántokat matricaként. :)
Ráadásként csináltam egy kis dry marble-t is fekete és rózsaszín lakkok felhasználásával. Kicsit érdekesre sikeredtek, de sebaj, lazán beleférnek a megtébolyodós dologba a rózsaszín elefántok mellé. :D





Csupán két színes lakkot használtam fel a manihoz, a Miss Sporty feketémet és az AVON Colortrend Candy Pink lakkomat. :)
Az elefántokat pontozó segítségével alkottam meg. Három réteg fekete lakk után helyeztem fel az elefánt matricákat. Nincsenek pontosan középen, de ugyebár ennél a jelenetnél ez is benne van a pakliban. :D

Remélem, nektek is tetszik ez a mani. Ne felejtsétek el a többit is megnézni! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése