2017. január 11., szerda

NOTD - Csipkés mani



Sziasztok!
Most végre nem egy kihívásos manival jöttem, hanem egy NOTD bejegyzéssel. :)
Bár most is a kihívásos manikon gondolkoztam, végül mégis ez a csipkés mani lett belőle... No de nézzük is, mit alkottam.





Alapnak a Dance Legend Thunderball lakkomat kentem fel két rétegben. Ez egy mágneses lakk, azonban most nem mágneseztem meg, mivel sajna az eddig használt mágnesemet elnyelte a házban lévő fekete lyuk. :/ RIP mágnes
Szóval most mágnesezés nélkül lett hagyva a Thunderball, bár azért azt meg kell jegyeznem, hogy még így is nagyon-nagyon szép. :)
Aztán viszont sem időm, sem kedvem nem volt valami bonyolultat alkotni a sötét alapra, így végül egy szép csipkemintára adtam a fejem, ami igazából három féle minta is lett. :)
A kis és mutató ujjamon a Moyra mini 101 Angels Will Cry lemezről vett minta van, a többire pedig a MoYou Bridal 06 lemezről nyomdáztam.




 A fényképek most nem sikerültek olyan jól, de azért remélem, hogy visszaadják a lényeget.

Ti szeretitek a csipkés mintájú körmöket?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése