2016. november 30., szerda

Novemberi HAUL - Illatos és gyöngyházfényű...



Sziasztok!
A múltkori után gondoltam, e hónapban is írok egy HAUL bejegyzést, és megmutatom, hogy a karácsony előtti nagy készülődésben miket szereztem magamnak. :)
Az AVON katalógusból szereztem egy részüket, néhányat potom áron. :)


Először is a rénszarvasos és a télapós habfürdőt mutatom. A rénszarvas mintás szilva és vanília illatú, míg a télapós alma és fahéj illatot áraszt. Személy szerint az előbbi jobban bejön, de azért az almás sem rossz.






Tőlem szokatlanul most három szájkencét is rendeltem, valahogy most rám jött ez a hepp, hogy kenjem a számat...lehet a hideg miatt, hogy kevésbé cserepesedjen? :D Első áldozat a "3D-s" szájfény volt, amiből anyu hathatós segítségével végül a Nude árnyalatút kaparintottam meg. Őmellé még jött két színezett ajakápoló(tinted lip balm) is, méghozzá a Pearlescent Pink és a Pearlescent Red. Mivel a katalógusban elég hasonló volt a színük és nem tudtam dönteni köztük, ezért mind a két színt megrendeltem. :)





Igen, hiába a lakkstop, egy lakkot mégiscsak rendeltem(Raw Gold), de ha azt nézzük, hogy eddig átlagban egy katalógusból mennyi lakkot kértem, egész szép teljesítmény tőlem, hogy csupán egyetlen egyhez jutottam hozzá. :D





Persze a hétvégi pesti látogatás során Helie-vel ellátogattunk(többek közt) a Nailland-es standhoz is, ahol megtaláltam azt a China Glaze lakkot, amit már egy jó ideje kiszúrtam magamnak(Don't get elfed up), így őt is muszáj volt elhozni egy cuki, MoYou-s lemezzel együtt(Fashionista  13). A lemezt még nem próbáltam ki, még rajta van a kék fólia. :)




Ezeken túl körmös csopiból szereztem még két MoYou-s nyomdalemezt, a Kaleidoscope 06 és a Fashionista 08 nevűeket, amiken nagyon gyönyörű minták vannak. ^_^

Mindezekről természetesen hozok majd tesztbejegyzést is idővel. :)

Pussz:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése