2016. szeptember 20., kedd

Teszt: Kínais cuccok+AVON Nail Experts Prep Serum első benyomás

Sziasztok!
Ma egy tesztelős bejegyzést hoztam nektek. :) (Bocsi, némelyik kép homályos lett, még ismerkedek a fényképezőmmel.) Ma voltunk anyuval venni pár dolgot az egyik kínaiban és találtam ott pár érdekesnek tűnő lakkozós cuccot is, hát elhoztam őket úgyis óccó volt.

Előtte viszont ejtenék pár szót a nemrégiben beszerzett AVON-os köröm és körömágybőr ápolóról.



Nos, mivel nagyon még nem használgattam, így csupán az első benyomásomról tudok írni vele kapcsolatban. 6 ml-es kiszerelésben érkezett és cuki rózsaszín színe van. Állaga zselés, szaga/illata nem nagyon van. Applikátor gyanánt a szájfényeknél használtat kapta. :) Hát, felkenésnél semmi extrát nem tapasztaltam. Nem bizsergett, nem kezdett el fájni tőle a körmöm...tényleg semmit nem éreztem. A körmöm egy idő után magába szívta és ennyi... Sajnos az összetevőit nem tudom, mert neten még nincsenek fent(új termék), a dobozát meg én butus nem néztem meg. Később, ha lesz hosszabb távú tapasztalatom vele, majd még írok róla. :)



Most viszont rátérek a többi holmira. A két végű lakkot már csak azért is elhoztam, mert igazi "kínai piros" az egyik lakkja, míg a másik tele van arany pelyhekkel. A lila lakkocska pedig könyörgött nekem a polcon, hogy vegyem meg. >< A kis cuki Momotaro-s kupakú lakk elvarázsolt. Ezek mellett láttam még rózsás kupakú, csillámos, pelyhes lakkot is, de azt végül nem hoztam el. Pluszba vettem még tizenkét darabos csillámot is, amit biztos, ami biztos külön táskában hoztam haza, mivel már a csomagoláson is láttam néhány csillámot.



Felbontáskor kiderült, hogy ezt bizony jól tettem, ugyanis mikor kivettem az egyik kis tégelyt, csillámos lett tőle az ujjam...Ez is ismeretlen, kínai márka, no de nézzük a lakkokat.

Először csak egy-egy ujjamra kentem a lakkokból, mint ahogy a képeken is látszik. A piros lakkból és a lilából is két-két réteget kentem fel, amik száradása egész jó, ahhoz képest, hogy nem márkás lakkokról van szó. A pirosra aztán rákentem az aranypelyheset, amiben némi kék és piros pehely is van, bár azokat vadászni kell, hogy egy-egy a körmömre kerüljön belőle. Ez a lakk azon kívül cseppet mintha ragacsosabb is volna...Ja és kimondottan büdös.
A lakkok kicsi üvegben vannak, a lila kb. 3ml-es lehet. Pontosan nem tudom, mivel nincs az üvegen semmilyen felirat. Erre a lakkra sötétkék csillám került. A csillám a tégely kibontásakor nem makacskodott, viszont mikor a körmömre raktam belőle, már ment volna mindenhova...Szerencsére nedves papírtörlővel sikerült megfékezni a csillámfolyamot. :D



Miután leszedtem a körmömről a tesztként felkent rétegeket, a Momotaro-s lakkot újra felkentem, ezúttal rendesen, mindkét kezemre. :) Nagyon tetszik a színe, helyes kis lila lakk ez, és azt hiszem fogtok még vele találkozni egy-egy manimnál.
Ezen kívül kb. egy órával később éreztem csak, hogy kellemes, kicsit édeskés illata van. :3

Nektek van tapasztalatotok hasonló, kínais lakkokkal?

Tessa

4 megjegyzés:

  1. Ez a lila emberfejes lakk tényleg cukin néz ki, igaz én nem annyira szeretem a lila lakkokat - meg úgy alapból magát a színt se - de az üveg tényleg aranyos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából inkább barack, mint emberfej, ezért is jutott eszembe róla Momotaro :) És pont emiatt vettem meg :3 Amúgy volt pirosas rózsaszínes is, de csak a lilánál maradtam :)

      Törlés
  2. Milyen cuki üvegcséje van a kétvégű lakknak! :)
    Egyébként meglepően jók ezek a kínai lakkok, a csillámosakat leszámítva, nekem azok mindig beszáradtak fél éven belül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a színen kívül az üveg is megragadta a fantáziámat :)
      Hát igen, teljesen meglepődtem, hogy jóval hamarabb megszáradtak, mint számítottam rá...

      Törlés