2016. szeptember 3., szombat

Tessa színre lép :)

Helló mindenki!
Helie-től átköltöztem hát ide. Íme az első bejegyzésem:
Már kezdésnek hozok egy manit. Húgitól kaptam egy "kihívást" és most annak az eredményét osztom meg. :)



A sárga alap Helie frankenje, a Chicken egg, ővele kellett nekem egy manit összehozni. Mit ne mondjak, igen érdekes egy lakk ez. Nem csak a színe, de az állaga is hasonlít a csirke tojásra. :D Kicsit nehezen kezelhető, kell belőle két vastag réteg, hogy fedjen és naggyon nehezen szárad(Meg furcsán is. Kívül már száraz, de belül még folyós, mint a tojás is. XD).

Ha már franken, gondoltam, a másik szín miért ne lehetne a This is my car, szintén Helie-től. A lakk színe, öhm...hát, maradjunk annál, hogy szürke. :D Furcsa mód ez a lakk sokkal kezelhetőbb, mint a sárga. Egy rétegben is jól fed és egész jól szárad. :)

A két szín egész jól passzol egymáshoz és a kontraszt is megfelelő ahhoz, hogy jól látszódjon a nyomdázás. :) A This is my car ennél a résznél is jól teljesített, szépen lehetett vele nyomdázni, a Chicken egg viszont csak nagy nehézségek árán adta meg magát. A végeredmény ennek ellenére jó lett. :)

A nyomdázáshoz a Húgitól kapott "taknyos" nyomdázót, valamint a Moyra nyomdalemezek közül a Labirynth-t használtam.
Húgi(és mindenki más, aki ezt olvassa), itt a mani, mission completed. :D

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése