2016. szeptember 3., szombat

(Két)Balkezes mani

Helló mindenki!

Bár a jobb kezemen a hüvelykujjam körme még mindig nincs olyan állapotban, hogy lakkozzak rá, nem bírtam ki egy újabb mani nélkül a hetet. :D

Most egy water decal-os manival jöttem. :)

A mutató és a gyűrűs ujjamon eredetileg kartetoválásnak árult, Tescoból szerzett, vizes matrica vagyon felhelyezve. A többi körmömre pedig dupla nyomdázással került a minta.

A középső ujjamon aranyszín alapra nyomdáztam fekete és ezüst lakkokkal, a kisujjamon és a hüvelykujjamon pedig ezüst alapra került fehér és arany színű minta.


Ahhoz képest, hogy a gyengébbik(azaz esetemben a jobb) kezemmel készítettem, meg vagyok elégedve a végeredménnyel. :) Ti mit szóltok hozzá?

Felhasznált lakkok:

AVON Gel Finish Iceberg White
            Nailwear Pro+ Galaxy
            Nailwear Pro+ Golden Vision
            5 az 1-ben
Moyra nyomdalakk 06 (fekete)

Puszi:

Tessa

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, jó lett. Egyébként melyik lemezt használtad?

    VálaszTörlés
  2. Köcce. :) Ja, igen, azt elfelejtettem írni. :$ A MoYou Bridal 07 lemezt használtam a nyomdázáshoz. :)

    VálaszTörlés