2016. szeptember 3., szombat

I'm blue (da ba dee da ba die) :D

Halihó mindenki!

Az Eiffel 65(1998 körül toplistás banda) dala ihlette mani jön most nektek. Mint ahogy a címben is olvasható, most kék lett a körmöm(Helie-nek is biztos tetszeni fog, mert a kék a kedvenc színe :D).





Ismételten olyan lakkok kerültek elő a táskámból, amiket még nem használtam eddig. Múlt hónapban rendeltem AVON Colortrend-es lakkokat, konkrétan a Denim kollekció mindkét darabját. :) A gyűrűs ujjamon a Denim Navy Blue, a többin a Denim Blue van. A hüvelyk ujjamra ezek mellé szerettem volna egy harmadik színt felkenni, amihez először a Cupcake Bluebell Girls lakkocskámra gondoltam, de aztán rájöttem, hogy túl nagy az eltérés közöttük színben, így végül a Golden Rose matt kékje(102) lett a nyertes, amit eddig még szintén nem használtam. :)

A Denimes lakkok egy vastagabb rétegben is szépen fednek és nem csak a színük, de a tapintásuk is a farmernadrágokra emlékeztet. Mattra száradnak(ezen meg is lepődtem egy kicsit) és egy kicsit érdes a felületük. Ami hátrányuk van, az az, hogy lassan száradnak, így kénytelen voltam egy kevés gyorsszárító spray-t használni.
A GR matt kékből sajnos a legnagyobb jóindulattal is minimum két réteget kellett felkenni.Ez viszont elég hamar megszáradt. :)

A nyomdázáshoz használt cuccok között volt átlátszó nyomdapárna, "szöszölő" henger(Köszi Helie! :* ), acetonmentes lemosó, vattakorong, ferde ecset, ja és a Moyra nyomdalemezek közül a Geometry. :D
A sötétkék alapra Essence Play with my mint, a világoskékre Rose Nail 107 lakkal került fel a minta, melyek szintén kék/kékes színű lakkok.

Hogy a minta ne kopjon le és hogy az érdes felületet eltüntessem, AVON gél hatású fedőlakkot kentem fel a lakkozás zárásaként. Így egy nagyon szép, kék színű manit kaptam eredményül. :)

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése